Nejčastější otázky
Zde naleznete přehled nejčastějších otázek a odpovědí o nakupování u nás. Doufáme, že vám tyto informace pomohou. Pokud nenajdete to, co potřebujete, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu uvedeného níže.
1) Máte zboží na skladě?
Ano, veškeré zboží máme skladem.
2) Jaké jsou vaše zásady vrácení zboží?
Nabízíme 14denní lhůtu pro vrácení veškerého nenošeného a nepoškozeného zboží. Pokud nejste s nákupem naprosto spokojeni, můžete jej vrátit a získat zpět plnou částku nebo jej vyměnit.
3) Jak dlouho trvá doručení zboží?
Čas doručení se liší v závislosti na vaší poloze a způsobu doručení vybraného u pokladny. Obecně platí, že objednávky budou zpracovány do 0-1 pracovního dne, přičemž standardní doprava trvá 2-4 pracovní dny.
4) Co mám dělat, pokud dostanu poškozené nebo nesprávné zboží?
Pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, co nejdříve kontaktujte náš tým služeb zákazníkům.
Rychle se budeme snažit vyřešit problém a zajistit, abyste dostali správné zboží.
5) Je možné objednávku po vytvoření ještě změnit?
Bohužel nelze.
6) Kde mohu zadat reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy?
Informace naleznete v článku věnovaném reklamacím a vrácením zboží.
7) Kde mohu požádat o odstranění svých údajů? (GDPR)
Napište nám na info@objednajtesi.sk
8) Kde mohu ohlásit ztrátu balíku?
Napište nám na info@objednejtesi.cz
9) Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?
Pomocí níže uvedených informací můžete kontaktovat náš tým zákaznické podpory.
Kontaktní údaje:
Objednejtesi.cz provozuje David Marák se sídlem v České republice, IČ: 87386399, DIČ: CZ8803115167
Adresa:
Podivice 112
Podivice 683 21
Česká republika
Jak nás můžete kontaktovat?
info@objednejtesi.cz
+420734511496