Cookies

My i naši partneři potřebujeme váš souhlas k použití souborů cookies, abychom pro vás mimo jiné mohli zobrazovat relevantnější obsah. Pomozte nám, prosím, prostřednictvím souhlasu.
Nastavení OK
Souhlas můžete odmítnout zde

Cookies nastavení

Technické cookies
Potřebujeme je pro správný chod obchodu. Bez těchto cookies není možné zajistit, aby e-shop fungoval správně.
Analytické cookies
Jsou pro nás nezbytné, protože jen díky nim dokážeme zjistit, odkud uživatelé přicházejí a jakým způsobem interagují s e-shopem, případně díky nim měříme výkon inzercí. Díky těmto údajům můžeme e-shop dále vyvíjet tak, aby vám maximálně vyhovoval.
Reklamní cookies
Jsou nezbytné pro zobrazování vhodného obsau či reklamy právě pro vás. Reklama, která se vám přizpůsobuje, je pro vás méně nežádoucí a mnohdy i přínosnější oproti té, která nevyhovuje vašim případným zájmům.
Personalizované soubory cookie
Díky těmto cookies pro vás můžeme zobrazovat vhodnější obsah přímo na naší stránce - v e-shopu.
Souhlasím s použitím vybraných souborů cookies Souhlasím s použitím všech souborů cookies

Nejčastější otázky

Zde naleznete přehled nejčastějších otázek a odpovědí o nakupování u nás. Doufáme, že vám tyto informace pomohou. Pokud nenajdete to, co potřebujete, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu uvedeného níže.

1) Máte zboží na skladě?

Ano, veškeré zboží máme skladem.

2) Jaké jsou vaše zásady vrácení zboží?

Nabízíme 14denní lhůtu pro vrácení veškerého nenošeného a nepoškozeného zboží. Pokud nejste s nákupem naprosto spokojeni, můžete jej vrátit a získat zpět plnou částku nebo jej vyměnit.


3) Jak dlouho trvá doručení zboží?

Čas doručení se liší v závislosti na vaší poloze a způsobu doručení vybraného u pokladny. Obecně platí, že objednávky budou zpracovány do 0-1 pracovního dne, přičemž standardní doprava trvá 2-4 pracovní dny.

4) Co mám dělat, pokud dostanu poškozené nebo nesprávné zboží?

Pokud obdržíte poškozené nebo nesprávné zboží, co nejdříve kontaktujte náš tým služeb zákazníkům.
Rychle se budeme snažit vyřešit problém a zajistit, abyste dostali správné zboží.

5) Je možné objednávku po vytvoření ještě změnit?

Bohužel nelze.

6) Kde mohu zadat reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy?

Informace naleznete v článku věnovaném reklamacím a vrácením zboží.

7) Kde mohu požádat o odstranění svých údajů? (GDPR)

Napište nám na info@objednajtesi.sk


8) Kde mohu ohlásit ztrátu balíku?

Napište nám na info@objednejtesi.cz

9) Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Pomocí níže uvedených informací můžete kontaktovat náš tým zákaznické podpory.

Kontaktní údaje:
Objednejtesi.cz provozuje David Marák se sídlem v České republice, IČ: 87386399, DIČ: CZ8803115167

Adresa:
Podivice 112
Podivice 683 21
Česká republika
Jak nás můžete kontaktovat?
info@objednejtesi.cz
+420734511496